måndag 18 november 2019

Tisdag, veckans längsta dag


En intressant vecka har påbörjats. Energigivande extraklasser i yogasalen, myslunch och otippade nya kontakter som kan ge mitt arbete en skjuts framåt.

Har en salig blandning av målare, planering, företagsklass, skrivuppgifter, varumärkesbyggande och framtidsvision att ta tag i. Vart allt landar blir spännande att se.

Bidraget till Bonnier Carlsens stora manustävling är inskickat och avbockat. Att signa varje enskild sida med min signatur tog sin lilla stund men nu har jag gjort min del. En tävling är en tävling ... Må bäste person, man eller kvinna vinna.


Vad jag ser fram emot allra mest är dagens lunchdate! Förväntar mig både god mat, energipåfyllnad och mys, typ "allt i ett".

Mina tisdagar är normalt långa, från tidig morgonklass till sen kvällsklass. Brukar få lite lucka på eftermiddagarna för "vila". Idag blir den tiden mindre eftersom jag har ett maxat schemat men det känns okey.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar