fredag 2 december 2016

Decemberfunderingar


Har inte köpt en julklapp ... än
Har inte ens börjat fundera på vad jag bör inhandla ... än
Har inte heller skrivit min egen önskelista ... än

Som du läser så har jag en del att fixa, borde kanske börja tänka på hur jag ska lägga upp julklappsinköpen men det är segt just nu, ligger långt ned på min to-do-lista. Lever under tanken att det är lugnt, jag hinner.


Mannen knorrar och ber om en önskelista (till tomten så klart). Blir jag stressad? Svar: nej.

Kidsen bryr sig inte, de vill hitta på efter eget huvud. (Alltså, här får jag inte ens möjlighet att lämna önskningar?! Är det bra eller dåligt?)

Vi får väl se NÄR jag vaknar till liv? Det är ju bara början på december och jag har massor med tid kvar. Ska istället förvåna världen med att baka: saffransbiscotti med mandel och vit choklad.


Puss & kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar