onsdag 28 december 2016

Ny lekkamrat


Har hängt med mitt yogahjul som jag fick i julklapp. Hittade tre korta teknik/träningsklasser på Yogobe som jag följde.

Kan redan nu påstå att denna julklapp har möjlighet att hjälpa mig framåt. Var det lätt? Nä ...

Vi kan säga så här, när det gäller "Hips don't lie" så har jag utvecklingspotential (haha). Höftöppnare vilka är nyttiga för mig. Ett steg i taget. Att sätta fötterna a' la Charlie Chaplin uppe på hjulet och balansera är inte riktigt min grej idag ... kan kanske bli men dom sagt inte idag.

Riktigt roligt att utmana sig själv och se var jag befinner mig. Kan även träna armbalanser med hjälp av hjulet! Ska jobba för att vi blir bra kompisar :)


Idag reser vi till Spanien med kompisar, jag och mannen, ska fira nyår där. Några härliga dagar med kära vänner i deras "paradis". Inget sol och bad utan mer mys och vila. (Packar trots det ned mina nya retro short ... för man vet ju aldrig ...

Några yogaklasser är också inplanerade. Spännande!!!

Vet inte om jag kommer att ha möjlighet att blogga under dessa dagar, om inte så hörs vi när jag åter landat på svensk mark.


Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar