onsdag 21 juni 2017

Minisemester, en oplanerad vinstlott


Vet egentligen inte hur jag lyckades, bytte ett arbetspass och fick långledigt ... typ mini semester! Känns som jag vunnit på lotto (utan att ha spelat). Så oerhört välbehövligt och underbart. Tack livet. Nu ska det chillas och njutas resten av veckan.

Därefter har jag fem dagar kvar och sen blir det semester på riktigt. Jippi! Är sååå värd fyra veckor då jag/vi kan göra vad vi har lust med.


En plan är att komma igång med löpningen. Det är dags nu, borde ha startat tidigare i vår men det blir inte alltid som man tänkt. Ska ställa fram löparskorna så jag snubblar över dem. Mitt framför näsan får det bli. Inga fler ursäkter godtas. Yoga och löpning är en bra kombo ... sägs det. Ska testa, får bli min sommarträning.

Tänkte även hinna förbereda och fixa inför vår resa eftersom nästa vecka lär bli både intensiv och hektisk på jobbet. Bikini check. Solskyddskräm och After sun står på todolistan, så mycket mer behöver jag inte. Eller? Ett par somnarklänningar och shorts så jag ser anständig ut. Böcker!!! Måste ha massor av läsning, får plats på todolistan. Till sist en yogahandduk som kan tjänstgöra som matta. Lätt att vika ihop och tar ingen plats. That's it.


Ha en underbar dag!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar