lördag 3 juni 2017

Shakti flow


Men åh, vilken härlig lördags förmiddag jag fick! En paus mellan studentfirande (i dagarna två) och flytthjälp åt Lejonkungen.

En energipåfyllnad i studion tillsammans med vänner och en av de lärare som handlett mig mest fysiskt i min praktik. En person som justerat, masserat, tryckt och dragit för att få mig att hitta rätt. Som lockat ut mig ur min comfortzone och fått mig att älska utmaningen.


Ett halvt år har gått sedan vi senast sågs och det var ett mycket kärt återseende för oss alla. Efter långa och varma kramar satte vi igång, shakti flow med fokus på våra höfter. Svettigt utmanande och hur roligt som helst, precis vad jag behövde efter en fullspäckad arbetsvecka. Det var som att komma hem, att lyssna på rösten jag är så bekant med och som jag saknat mer än jag förstått.

För mig har det hänt så mycket under de senaste månaderna, inte minst i min egen praktik och jag är oändligt tacksam över att få vara en del av Julias studio, YOGAHUSET. Alla lärare är oerhört kompetenta och kompletterar varandra på ett lysande sätt. Mitt hjärta är fyllt med oändligt stor tacksamhet!



Idag var Greta i fokus och hennes kärleksfulla värme inspirerar mig. När frågan kom vad vi önskade oss av klassen, något att fundera tyst över, så visste jag direkt. Låta mig fyllas av den lekfulla inspiration som Greta alltid ger mig så att jag i min tur kan vara mitt bästa jag. Och som  alltid lyckades hon, Greta. TACK!!!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar