måndag 26 mars 2018

Jag får helt enkelt klura ut något själv ... om inte?!


Börjar bli dags att fundera över mannens födelsedag, visserligen är lite mer än en vecka kvar men jag ligger efter i planering.

Han önskar sig inget särskilt, typ inga prylar eftersom det känns fel nu när vi rensar och slänger (innan flytt). Okey är sådant som går att äta eller dricka, alternativt upplevelser.

Har inte den blekaste aning om vad jag ska hitta på ... Idétorka. Kreativiteten har tagit semester och lämnat mig utan minsta lilla instruktion. Jag får helt enkelt klura ut någonting själv ... om inte?

Tipsa gärna!


Men innan mannens alldeles egna dag anländer så fyller undertecknad år och sen är det påsk. Japp, det ÄR mycket nu men allt går. Jag tar en dag i sänder ... för var sak har sin tid.


Hej svejs!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar