onsdag 14 mars 2018

Vad då OM?


I morgon är det dags igen för utbildningsweekend, den som går under benämningen nummer två. Jag tror att vi alla längtat, i alla fall vet jag att undertecknad gjort det.

Tyvärr så kommer kylan tillbaka vilket kan innebära problem med inställda tågturer eller kraftiga förseningar. Vore nice om avgångs och ankomsttiderna fungerar bättre dessa dagar (än de gjorde i februari). Känns osäkert just nu men det lär visa sig.


Läxorna är gjorda och jag har förberett mig. Med två arbeten, en kommande flytt samt utbildning så blir det ett ordentligt pusslande. Emellanåt kommer jag på mig att tänka: OM jag hade haft mer tid ...

Fast nu har jag inte det och vaddå OM?!

Det finns ingenting som garanterar att jag pluggat bättre eller mer, dessutom spelar det scenariot ingen roll för DET är inte min verklighet.

Jag gör mitt bästa och det är good enough. Punkt.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar