torsdag 27 september 2018

Emellanåt har jag tur


Känner mig lycklig som ett litet barn på julafton. Anledning? Ett bolster.

Vad är nu ett bolster undrar du kanske? Eller så tänker du gamla sagor där bolster nämns och det går upp ett ljus för dig? Om du tränar så har du kanske stött på ordet?

Men ... om du yogar så vet du. Ett bolster är en cylinderformad "kudde", används flitigt i yin yoga.


Jag har aldrig ägt ett eget bolster (men inom kort kommer jag att göra det). Har tänkt att det går lika bra med kuddar och filtar (vilket det gör).

Fick ett erbjudande att få ett bolster gratis om jag uppgraderade min årsprenumeration.

Oavsett bolster som gåva eller inte så var planen att betala in för ytterligare ett år. Nu får jag en användbar present som bonus!!! Jippi, Lyckost mig :) Ett grönt, mjukt och mysigt bolster. Kommer inom kort med posten.

Tack, tack och tack!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar