fredag 7 september 2018

En timme till godo


Jag blir som ett litet barn på julafton när jag fick veta att det var okey för mig att sluta kl 16 (igår fredag)! Normalt sett inträffar detta aldrig. En gång i månaden slutar jag kl 17, en kl 18 och de övriga två mellan sju och halv åtta.

Denna lyxiga timme innan min lediga helg tillbringades i väntan på att få den sushi jag beställt att ta med hem.

Kaos ...


Kom därför hem samma tid som om jag hade slutat kl 17. Nåja, vi fick en god fredagsmiddag. Var bara att hälla upp ett glas vin och duka fram godsakerna på bordet. Mums!

Efterrätten (för mig) bestod av något som jag inte ätit på väldigt länge. Köper aldrig hem men är väldigt förtjust i ... ostbågar. Åh vilken njutning!!! Vin och ostbågar


Annars var gårdagen bra. Jag stylade om i butiken och hängde om i ett av skyltfönstren, sånna arbetsuppgifter som jag älskar. Dekorera, kombinera färger och mönster samt presentera köpförslag på ett attraktivt sätt för kunden ... love it.

Må gott och ha en bra dag oavsett om du är ledig eller arbetar.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar