fredag 14 september 2018

Som att öppnast överraskningspaket


Hattarna har legat i dvala bra länge nu, de liksom finns (kan se några när jag är hemma) men gör inget väsen av sig, håller sig lågmält i bakgrunden och påminner mig emellanåt om att de är en del av mitt liv ... av mig.

Så plötsligt händer det, under samma vecka så får jag flera frågor om mina hattar?

Från ingenstans undras det om workshop, utlåning och eventuellt beställningsköp. Wow, spännande! Kan inte låta bli att undra över vad just detta betyder?


I mina drömmar är en perfekt kombination att få skapa med händer samtidigt som jag använder min kropp/hjärta/huvud när jag planerar och undervisar yoga.

Kanske är detta en början?

Inte vet jag vad detta betyder annat än att jag med stor nyfikenhet och intresse tänker ta reda på mer. Säga JA till det som är möjligt.

Hej svejs!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar