söndag 31 mars 2019

Mias Yoga ❤️ Youtube = sant


Egentligen borde jag planera veckans klasser, inte skriva blogg men eftersom inspirationen inte är på topp så börjar jag i fel ände.

Yinklassen är färdig, det är vinyasa som saknas. Tema, intention och fokus ... Våren och rörelse känns fortfarande adekvat så med stor sannolikhet spinner jag vidare på detta behöver bara göra något annat först som att skriva klart detta blogginlägg.


Kanske ska passa på och berätta om min sida på Youtube, Mias Yoga Uppsala. Gå gärna in och kika. Det finns en kort presentationsvideo samt en instruktionsfilm hur du stretchar om du har ont i nacke, axlar, mellan skulderblad eller känner dig allmänt stel i skuldergördeln. Övningarna är väldigt bra och jag gör dessa ofta, ibland en gång per dag. Testa!


Min tanke är att lägga ut kortare filmsnuttar med teknik samt flöden så att du (om du vill) kan yoga hemma. Till den film som ligger uppe nu behöver du ingenting, kanske en stol? Kanske ett bälte eller band?

Ha en bra måndag!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar