onsdag 6 mars 2019

På rätt plats, i rätt tid???


Min hjärna är inte 100% inloggad i verkligheten, tyvärr, det verkar ta tid. Igår efter meditation och frukost tog jag bilen för att tillbringa förmiddagen på hubben. Digital lounge stod på schemat ... trodde jag.

Hittade ingen parkering. Fick snurra runt. Fann en till slut men betydligt längre bort än jag planerat så min redan långa promenad blev ännu längre. Tiden rann iväg och först en eller två minuter för sent ringde jag på dörrklockan, ingen öppnade?

Kollade in och såg knappt några ytterkläder?

Tog upp telefonen och kollade mejl. Japp, torsdag = digital lounge. Skickade mess eftersom jag visste att det fanns kollegor på plats. Fick vänta men blev insläppt.


Var var alla?

Det var inte torsdag ... det var onsdag!

Snopet, jag som ansträngt mig så för att hinna i tid. Stannade kvar och fixade lite eget arbete från den laptop som jag ändå hade med mig.

Kanske dags att logga in ordentligt igen? Få koll på veckodagarna nu när vardagen trots allt kommit ikapp mig efter min härliga utbildnings weekend.

Idag går jag till hubben igen, för idag ÄR det torsdag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar