fredag 16 oktober 2015

Mias Hattar


Jag tänker att jag borde ha en hattutställning, det är dags.


Var, när och hur vet jag inte riktigt? Så alla tips mottages tacksamt ;)


Kunna ge andra möjlighet att känna på mina alster, prova och kanske köpa sig en ny hösthatt.


Mias hattar är inte kommersiella på det viset att jag står på marknad och säljer. 
(Har provat, det är inte riktigt mitt forum)


Det är inte samma sak att kolla in bilder på Instagram eller Mias Hattars sida på Facebook, det enda sinnet som tillfredsställs då är det visuella.


Mina hattar är unika i den egenskap av att det endast finns en av varje.


Det är först nu på slutet som jag gjort flera av samma modell men i olika färger. 
Jag testar mig fram.


Ett par hattar är gjorda på beställning, det har varit de roligaste jobben. Att få ta del av någon annans idé och omvandla den till en fysisk produkt är en ynnest. Att sen beställaren blivit mer än nöjd är min stora belöningsboost.


Så jag funderar ...
Olika idéer dyker upp men ännu är ingen helt genomtänkt, annat än den ursprungliga: 
att en dröm är att ställa ut hattarna.





Ha en riktigt härlig dag!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar