söndag 21 augusti 2016

Snart skrivs ett nytt kapitel


Om lite drygt en månad förändras min vardag. Jag lämnar det kända, det jag är van vid och öppnar en ny dörr. Nytt arbete, nya arbetsuppgifter och nya kollegor. Spännande och utmanande.

Har haft sommaren på mig att vänja mig vid tanken och nu är jag redo. I veckan har jag en heldag inbokad på det nya stället. En dag för uppstart, presentation och planering.

Vad som i dagsläget känns bra är att min ersättare på mitt nuvarande jobb har tackat ja och det kunde inte vara en bättre person! Är sååå glad att den detaljen är löst. Hon är bäst.

Så nu ska jag njuta av mina sista veckor samtidigt som jag mentalt förbereder mig inför det nya.


Att vara ny på jobbet kommer att ta energi, det finns så mycket att lära. Jag ska försöka ta det lugnt, lyssna in och skapa relationer. Ta en dag i taget och lita på min egen förmåga, kapacitet och mina erfarenheter. Allt blir bra!


Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar