torsdag 3 augusti 2017

Augustisommardag


Fick en riktigt härlig sommardag igår. Sol, bad, picknick och två härliga cykelturer.

Kanske konstigt att premiärbada i början av augusti (i Sverige) men jag kan ju alltid skylla på det elaka influensavirus som drabbade oss. Feber och halsont lockar inte till kalla bad.

En riktig svensk sommardag bjöds jag på och den bär jag med mig idag när det är dags att arbeta igen.


Podradio, pocketbok och solbrillor.
Brygghäng, matsäck och svalkande dopp.
Shorts och linne från morgon till kväll.
Nice! Jag älskar verkligen svensk sommar.

Som grädde på moset inledde jag morgonen med balkongyoga och avslutade kvällen med yogaklass i Botaniska trädgården. Sammanfattningsvis: en mycket bra dag!


Hoppas DU får en härlig fredag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar