söndag 13 augusti 2017

Working all week long


Brukar sällan vara avis men just nu ikväll (igår när du läser detta) så infinner sig denna oönskade känsla. Varför?


Mina/våra söner kommer att vara lediga hela veckan ... inte jag. De har arbetat klart ... inte jag. Astronauten åker till USA för studier nästa lördag, Lejonkungen har sagt upp sig och tar egentid innan det är dags för universitets studier.

De kan hänga tillsammans.

Gärna få städa vår lägenhet eftersom jag inte hinner!


Trodde nämligen att jag hade en ledig dag mitt i veckan men inser att det är sju dagars arbete i rad som gäller. Suck, skulle behöva en dag att pusta nu när rean är som värst. Inte då ... det är bara att bita ihop och tänka positivt. Nästa helg hägrar massor av skoj! Jippi!

Så min plan just nu är att vila på kvällarna och göra mitt bästa på jobbet under dagarna som kommer. Sönerna får softa, det är de värda. Jag och mannen lovar att göra vår "plikt".


Ha en skön måndag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar