torsdag 17 augusti 2017

Jag överlevde!



Klarade av det tuffa pulspasset betydligt bättre än jag antog att jag skulle.

Oerhört trött efter en intensiv dag kretsade tankarna kring frågan om det vore bättre att vila?
Men ... passet är sååå roligt och jag hade längtat. Visst, min pulsträning har varit mer eller mindre noll de senaste veckorna men det hindrade inte mig. Någon gång måste jag komma igång ordentligt. Finns inga genvägar, de första passen är tyngre.

Mina fötter protesterade när aerobicsskorna knöts. Jag hade arbetat och stått/gått på butiksgolvet i åtta timmar, fötterna ville inte träna, de önskade vila.


Under inledningen av passet så noterade jag att det fanns en risk att jag skulle bli tvungen att bryta och kliva av. Mina fötter måste få bestämma, fixade de ytterligare belastning?

De sa okey.

Fötterna lugnade sig och jag svettades. Hade riktigt roligt och var totalt slut en timme senare. Så skönt att ha orkat, att ha överlevt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar