torsdag 3 oktober 2019

För att jag är sååå värd detta!


Fredag är en av mina favoritdagar. Den för med sig en känsla av feststämning. En försmak av den stundande helgen (oavsett om jag arbetar eller är ledig)

Åren som gått har sett så olika ut. När kidsen växte upp var jag periodvis ledig denna dag vilket var magiskt men jag har även haft mindre roliga fredagar.

Under mina år i butik arbetade jag sent denna kväll. Förstår inte riktigt men av någon anledning fick just jag stängningspassen? När alla runt ikring gick vidare på AW eller hem till sitt för mys så tog jag hand om kunder.


I höst är mitt schema löst och ledigt. Jag har en lunchklass inbokad men annars kan jag lägga upp min arbetsdag som det passar mig. Jobbar därför främst hemifrån. Känns lyxigt och som att jag verkligen är värd detta.

De senaste fredagarna har jag sprungit på morgonen. Yogat när jag landat hemma. Duschat och därefter satt mig framför datorn för att få lite arbete gjort. Idag ser min planering ut precis så, nice!

Fredags lyx!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar