söndag 27 oktober 2019

Happy Days


Hade en söndag som jag kommer att bära med mig, med andra ord en dag att minnas. Har fortfarande ett stort leende på läpparna.

En vän fixade biljetter och undrade om jag ville gå med, se en sång och dansföreställning: Happy Days. Feelgood känsla utlovades och med svaret i handen så var allt värt varje krona.

Om du som jag slukade gamla svartvita dansfilmer när du var liten, byggde vidare med musikaler och dessutom både dansade och stod på scenen själv så kanske du förstår.


Jazztoner, steppskor, skönsång och en magisk orkester fick håret att resa sig och gav gåshud långt efter det att föreställningen var klar.

Feeling good! Vill se "Singin´ in the rain" igen och drömma mig bort, tänka att jag kanske kan bli så bra ... Få stanna kvar i ögonblicket, vara i nuet. Dansa, sjunga och leka.

Wow, så bra det var!

Så avslutades kvällen med god och mysig middag. Härligt! Är redo för en ny vecka, känner mig både energifylld och inspirerad.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar