måndag 6 januari 2020

... andra står i kö utan någon garanti


Har ett huvud fullt av texter och uppslag. Lite väl stökigt och ostrukturerat om du frågar mig, det är väl därför känslan av kaos lurar runt hörnet. Samtidigt så vet jag att så fort jag börjar sortera upp innehållet så kliver ordningen åter in i rummet. Med andra ord ingen fara på taket.

Några av texterna är yogarelaterade, typ planeringssekvenser medan andra är uppslag till utskick som ska till eventuell kund. Återigen många bollar i luften.


Vid sidan av ovan nämnda skrifter så ligger berättelser och trängs i mitt bakhuvud. Vissa har börjat ta plats i form av ord i worddokument (på min dator) medan andra får stå på kö utan någon som helst garanti för att faktiskt bli en färdig historia.

Antar att du kan gissa vad jag ska ägna dagen åt!?





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar