fredag 31 januari 2020

"Bakfyllan" kom som ett brev på posten


Idag blir det ett superkort blogginlägg. Undertecknad behöver lyssna inåt och vila. Efter veckans kaos med detektivarbete och minus (inte riktigt men nästan) på kontot så kom "bakfyllan" som ett brev på posten ... då när alla "problem" löst sig och jag slappnade av.

Vaknade och var allt annat än utsövd (igår). Förmiddagens PT-timmar flöt men under eftermiddagen  förstod jag att min stora prioritet var att lyssna inåt. Ge mig tid för återhämtande egen praktik. Vila. Äta god mat. Mysa med mannen. Och bara vara.

Så detta blogginlägg blir inte mycket längre än så här. Jag loggar ut, bäddar ner mig i soffan och checkar in på Netflix istället för att kolla klart på Sex education (säsong 2).

Återhämtning och vila är viktigt!!!


Puss & kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar