fredag 3 januari 2020

Vilken boll är viktigast?


Konstaterar att jag slänger upp den ena bollen i luften efter den andra och att jag inte är den bästa jonglören, hyfsat bra men inte bäst. Inte för att målet är att vara just bäst utan snarare en önskan om att lyckas överblicka bollarna så jag kan fånga in dem innan de faller i marken och studsar iväg.

För vilken boll är viktigast? Är de likvärdiga eller rangordnade?


Jag vet inte? Kanske tror jag mig veta men tänk om den minst trovärdiga är den jag bör ha extra koll på? Försöker därför lita på magkänslan och siktar mot att samla in alla eller åtminstone så många som det är möjligt.

Planering och struktur är troligtvis svaret på mitt "problem" och jag gör så gott jag kan. Kämpar på, på mitt sätt och på den slingriga och många gånger snåriga stig jag valt att följa. På något sätt kommer jag att ta mig i mål men när och hur är just nu oklart?

Ett steg i taget. Alltid ett steg i taget.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar