tisdag 13 februari 2024

Det där lilla extra



Idag steg jag upp i ottan för att gå till jobbet, vilket denna dag innebär över 12 timmars frånvaro från hemmet.

Har förberett två presentpaket, ett till mannen och ett till Lejonkungen (eftersom de finns hemma). Alla hjärtans dagsgåvor som är mer symboliska än dyra, bara för att det är härligt att överraska och ge. Tyvärr får jag knappast se reaktionen, åtminstone inte Lejonkungens eftersom han sover. Mannens? Ja, förhoppningsvis.



Förväntar mig ingenting tillbaka, det är inte heller poängen min förhoppning är att glädja. Att få en oväntad gåva brukar kännas fint och det är just den känslan jag hoppas kunna bjuda på (samt lite gott att stoppa i munnen).

Placerar gåvorna där de syns tydligt och går hemifrån.



Önskar dig en fin dag!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar