torsdag 4 maj 2017

Jerry hjärta Lovisa


Det sägs att det är okey nu, att vi offentligt kan visa upp omslaget!?

Är det verkligen så???

Bättre att fira i onödan än att inte fira alls. Att få njuta och vara glad för allt arbete vi lagt ned. Så var så goda, här kommer framsidan till den barnboksantologi i vilken jag är en av författarna:


Johanna Sandberg heter illustratören.

När den trycks och när den är färdig vet jag inte riktigt? Någon har viskat till sommaren. Kanske? Vi får se. Den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge, eller ...


Om nu detta blir av så kan jag bocka av en av mina drömmar. Ganska häftigt, att äntligen bli utgiven just i kategorin barn och ungdomslitteratur.

Jag lovar att den dagen jag håller ett exemplar i min hand, då ska jag skåla i champagne.


Ha en härlig fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar