söndag 7 maj 2017

We are back!


Efter 1,5 års uppehåll så är vi i gång igen, äntligen! Vi har setts och umgåtts men inte jobbat, inte gnuggat geniknölarna ... för livet kom emellan.

Jag är så glad för den vänskap som finns och den konstnärliga trygghet vi ger varandra. Det går att växa, att utforska och utvecklas i den takt var och en av oss är mogna. Framför allt går det att leka och skratta så där frigörande vilket jag fullkomligt älskar och som jag behöver för att hålla motivationen uppe.


Mina författarkollegor (inte jag men DE) är med i författarförbundet. Den glada amatören är jag, visserligen är jag utgiven (en novell) och inom kort (?) ännu en men författare? Nej, inte än och frågan är om jag någonsin kommer att identifiera mig så? Åh andra sidan spelar det ingen roll, jag är tacksam för det jag får vara med om, räcker långt för mig.

Nya mål, utvecklande konstruktiv kritik och en positiv nystartkänsla förenade oss idag. Kul att vi är igång igen. Nu väntar en spännande vår och sommar.


Puss & kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar