tisdag 16 januari 2018

Förkylning light går på filmworkshop


Förkyld i ögat och pirr i näsan men annars mår jag bra. Kanske betor det på att vi har kallt på jobbet, att fläkten går för fullt och våra dubbla entrédörrar släpper in mycket kalluft. Eller kanske inte?

Kanske beror det på att arbetskompisar varit krassliga? Inte vet jag. Någon variant av förkylning light verkar drabbat mig även om den enbart satt sig i öga och näsa.

En natts god sömn brukar göra susen, vara bästa medicinen. En ledig dag blir dessutom grädde på moset med lite yoga och mycket egentid.


Denna onsdag ska jag äta lunch med en kompis och därefter gå på workshop på hubben (Hera Hub). Tema filminspelning! Ska bli både spännande och oerhört roligt med nyttig och värdefull kunskap. Jag får möjlighet att använda min lekfullhet och kreativitet vilket jag fullkomligt älskar.

Ha en härlig "mitt i veckan dag"!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar