fredag 12 januari 2018

Välbehövlig paus


Städa städa och jobba jobba ...

Vad är då bättre än att få ett sms från en väldigt kär vän som bjuder in till AW och julgransplundring på ett av stadens hotell. Som grädde på moset så är det underbart att ha en chef som bryr sig och säger att det är helt okey att sluta tidigare.


En paus från hårt arbete, en stunds energipåfyllnad och ovärderlig tid med kära vänner. När tiden är knapp och jag inte hinner höra av mig så är detta en kärleksfull present.

Så oerhört tacksam för mina fina kompisar! De vet precis vad jag mår bra av (och vad de själva behöver). Love!!!

En halvtimme i fullständig närvaro är bättre än ingen tid alls, får jag dessutom två timmar så klarar jag mig ganska länge.


Just nu är det intensiva dagar och veckor men allt är föränderligt. Om någon månad kan det se annorlunda ut, det lär visa sig.

Visning av lägenheten närmar sig och vi grottar ned oss i arbete.


Ha en skön lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar