måndag 22 januari 2018

Vad är jag egentligen värd?


Att tillbringa två förmiddagar i veckan på Hera Hub ger mig oerhört mycket. Värdefull tid investeras i mig själv och min tanke att se denna vår som en enda lång utbildning på två olika plan fungerar hittills alldeles lysande.


Under gårdagens buisness booster behandlades ämnet prissättning. Jag är ännu inte där men att i framtiden veta hur, vad och varför när det gäller min kommande verksamhet är oerhört nyttigt.

Hur prissätter jag mig själv? Vad är jag värd? På marknaden kommer jag att vara en rookie, en nybörjare ... i alla fall ett tag. Hur mycket ska det vägas in?

Det är så oerhört spännande och lärorikt att bolla ekonomi med dessa begåvade kvinnor som har så brett spektrum och så mycket erfarenhet. En sak är säker, vi kan verkligen hjälpa och stötta varandra!


Jag är uppriktigt tacksam över att jag ger mig själv ett halvår att förbereda mig, att tvingas tänka i (dessa för mig) nya banor. Jag får lite kött på benen och ett hum om vad som väntar. Bravo Mia!

Nu är det dags igen, att gå till Hera. Idag väntar writing lounge och jag tror att jag fortsätter på mitt novellmanus.


Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar