torsdag 11 juli 2019

Beröringens magi


ALLA borde ha tillgång till en massör. Kanske en alldeles egen?

Jag har det. Inte min egen ... även om det ibland känns så, som att jag vunnit högsta vinsten eller fått finaste presenten!


Vilka underverk inkännande händer, fingrar, armar och fötter kan göra. Lösa upp spänningar, öppna flöden eller på andra sätt öka välbefinnandet och lämna efter sig känslan av balans och harmoni.

Lyckost mig som har tillgång till just detta!!!

Men jag delar gärna med mig. Om din kropp suktar efter en skön behandling så hör av dig så tipsar jag dig. Att få massage eller för den delen även ge, är något var och en borde ha möjlighet till. Har du råd så unna dig, din kropp kommer att älska dig ännu mer.


Igår mådde jag underligt ...

Kunde inte förstå vad som pågick men vid middagstid så kände jag mig svag i benen? Hade arbetat hela förmiddagen, cyklat men sen chillat vid vår pool med en vän. Kanske har min kropp svårt för temperaturskillnader? Jag kände mig nedkyldoch kall före lunch och när sen solen bröt igenom och vi befann oss i lä så var det varmt.

Någon form av obalans la sig tillrätta inuti och med den känslan kom jag till Eva. Tog inte många minuter innan ordningen var återställd. Som magi! Jag blev jag igen. Tack, tack, tack!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar