söndag 28 juli 2019

Det blir som det blir ...


Idag ska jag hålla en business booster på Hera Hub, online för de som är medlemmar. En gång tidigare har jag gjort detta (inte online utan IRL), för 1,5 år sedan, då när jag knappt var torr bakom öronen och tyckte att den bästa utmaningen är att utsätta sig för sådant som jag aldrig testat.

Helt ärligt har jag samma måtto fortfarande, har alltid haft, det är bara att köra!

Denna gång känner jag mig dock betydligt tryggare. Jag vet vad jag vill förmedla och har ett någorlunda strukturerat upplägg. Det blir som det är tänkt att bli ...


Nytt för denna gång är "online delen" men i mina tankar så bör det inte vara något problem, det blir som det blir ...

Själv hoppas jag kunna förmedla det jag önskar samt att vi får givande diskussioner runt ett antal frågeställningar.

Det blir som det blir ... Wish me luck!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar