tisdag 16 juli 2019

... som en snäll mamma gör


Idag steg jag upp mitt i natten, som en snäll mamma gör, för att skjutsa Astronauten till flygplatsen. Klockan 04:00 avgick bilen hemifrån ...

Nä, det ÄR inte min grej. Jag är visserligen morgonpigg men denna okristliga tid är både på tok för sent och flera timmar för tidigt på samma gång. Ett stort NEJ enligt min kropp.


Sonen ska ut på tågluff, flyga till Italien och där ge sig ut på ett alldeles eget semesteräventyr. Verkar lockande. Resa med kamera och laptop, för att skriva och fota. Dricka gott vin och göra nya bekantskaper. "Fånga dagen"

Själv ska jag ta vid där jag slutade innan helgen, arbeta med att redigera manus, planera och hålla yogaklasser samt förbereda en business booster som jag lovat hålla om 1,5 vecka.

Men ingen stress, jag varvar arbete med att chilla så som jag älskar att göra.

Önskar dig en skön dag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar