lördag 13 juli 2019

Sommar, sommar, sommar


Igår hade jag den perfekta sommardagen. Vaknade utvilad, förhållandevis tidigt och väntade sedan in mannen så vi kunde äta frukost ihop. Solen sken och det gav "svensk sommar feeling"

Lejonkungen chockade oss genom att stiga upp långt innan sin normala inre väckarklocka, typ efter kl 08!!!! En helgmorgon??? Svaret på gåtan låg i att han skulle dra till Grönan med polare och vara där vid öppning.


När mannen skjutsade sonen in till stan så drog jag på löparskor och tog en runda i skogen. Ljuvligt skönt och lagom svettigt. Ska verkligen försöka få till en ny rutin (tre gången samma vecka är en bra start).

Väl hemma fortsatte jag med egen yogapraktik på vår altan. Alltså, bästa, bästa morgonen!!! Skulle vilja starta alla mina sommarmorgnar på detta vis.


Hann duscha och landa innan en kompis kom för att hänga vid poolen, käka lunch och dricka kaffe. Mys.

Senare friserade jag vår vildvuxna luktärt/rosspalje' (hälften försvann tack vare bra sekatör), plockade in vinbär, lekte i yogagungan och med vår gymrockring. En rogivande och energiladdande dag samt en lika härlig kväll.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar