fredag 19 juli 2019

Idag är det lördag på riktigt

Igår var jag övertygad om att det var lördag på en fredag ... trots att mannen åkte ett par timmar till sitt jobb!? Och Lejonkungen steg upp i ottan för att ta pendeln till sitt.

Själv tog jag ledigt i sommarvärmen. Inget arbete vid datorn utan istället en löprunda. Skuggan på skogsstigen gjorde gott då solen redan spred hetta. Ingen musik i öronen, det slutade jag med för flera år sedan. Jag vill höra fåglarna och skogens ljud. Kanske inte mina egna flåsande andetag ... men de får jag liksom på köpet, så det är enbart att gilla läget.

Väl hemma yogade jag (inomhus just igår, då kroppen önskade vila från solen en stund).


Passade på att filma två kortare snuttar till min Youtube kanal. Denna gång lite mer glimten i ögat. Inget prat, enbart tyst flöde till musik och den andra med inslag av dans. Tänker att jag snart lägger upp dessa mer som inspiration är något annat.


Gårdagen bjöd också på: gäster och poolhäng!

Och senare datekväll med mannen ❤ Räkmackor och vin/öl.
Bäst att passa på när grabbarna inte är hemma.

Vad jag i alla fall vet, är att IDAG är det lördag, på riktigt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar