lördag 17 september 2016

Med bröstet fyllt av harmoni och kärlek


Inte helt lätt att vara i norr utan teckning och vilja yoga online ...
I morse gick jag med telefonen från rum till rum i den källare jag sovit. Höll mobilen högt upp och lågt för att få mottagning.

Videofilmen hackade, startade och fastnade, startade igen och frös. Hur jag än ansträngde mig så vägrade uppkopplingen samarbeta med mig. Bara att ge upp och köra efter eget huvud. Allt går.


Sen fixade systerdottern, 9 år, stor god frukost åt oss alla men fil, müsli, kokta ägg och mackor. Kändes härligt att bli uppassad och serverad. Lyxigt.

Därefter hängde jag med M i hennes rum. Kollade musikvideor och räknade alla hennes svarta handväskor.

Nu bär det av ut på landet för att återförenas med yngsta syrran. Trill trapp trull eller triss i damer. Laddar för långpromenad och massor av prat. Mys! Andas in skog, vatten och natur. Ska njuta allt jag bara förmår.


Ha det


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar