tisdag 12 september 2017

En pausad dröm


Igår blev jag utfrågad och snar på uppläxad av Lejonkungen. Hur kommer det sig att jag INTE bokat in och fixat biljett till Indien?!?

Vad ska jag svara?

Jag är mamma, hustru och har ett arbete som långt ifrån varit så stabilt som jag önskat. Ingen ursäkt när det gäller en dröm ... jag vet, bara en typ av svar.


OM jag åker eller jag borde nog skriva NÄR så kommer jag att göra det helt och hållet för min egen skull. Att besöka Indien är en dröm. Att utbilda mig till yogalärare är en annan.

Då ska jag bara vara och försöka utvecklas både fysiskt och mentalt i mitt yogautövande. En spännande resa. Krävande och svettig men samtidigt magisk.

Det spelar ingen roll om jag använder all kunskap som instruktör efteråt, det är själva resan i sig, min resa både själsligt och fysisk som lockar.


Ha en bra dag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar