lördag 30 september 2017

Explore yoga


September månads yogautmaning är över men jag fortsätter. Idag ska jag (liksom många andra yogisar) tillbringa några timmar på Explore Yoga, en heldag i yogans tecken.

Hade egentligen inte tänkt gå, varken hinner eller har möjlighet att göra allt jag skulle vilja, dessutom känner jag att mina lediga helgdagar är få och att jag är borta mycket när de andra är lediga.


Men ... så fick jag veta att en kär vän till mig ska närvara, en som det ytterst sällan är möjligt att träffa. Så det blev att tänka om, kolla med familjen och sen anmäla sig.

Ser fram emot att träffa "gamla" favoriter och andra som jag verkligen gillar. Kommer att bli en spännande dag med nya och gamla bekantskaper, vänner och yoga. Underbart.

Om jag har riktigt tur så får jag skjuts både till och från eventet ... av mannen.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar