måndag 4 september 2017

Skyddsänglar


Att bli boostad av arbetskompisar är verkligen helt underbart! Att någon annan påtalar mina styrkor för den nya chefen, utan att jag vet och utan att jag har något som helst med det att göra.

Alla borde ha den här typen av skyddsängel, för i vårt fall handlar det lika mycket om "skydd" som nödvändigheten att visa talanger som annars går till spillo. Att berätta för de som har inflytande och förmågan att göra skillnad så att de blir upplysta när de vägrar se självklarheter.


För mig är det självklart att boosta de som gör gott, att se och bekräfta när någon anstränger sig eller kämpar. Människor växer av tillit och viljan att anstränga sig ökar med motivation.

Så fortsätt att stötta och backa upp varandra! Kärleksfulla handlingar gör skillnad.

Och tack till er som boostat/boostar mig! Jag blir varm i hjärtat och känner oändlig tacksamhet. Ni är mina skyddsänglar och ger mig massor av positiv energi.


Puss & kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar