lördag 9 september 2017

Min hjärna är som majskorn som poppar


Googlar och funderar. Har fått en del bra och andra mer förvånande förslag på karaktär/person att klä ut mig till under höstens stora fest.

Tänker gå "all in", så klart och kombinera karaktär med själva skådespelaren. Har funnit en som passar mitt ego och min personlighet.


Om jag bara kan hitta rätta sminkningen (stor utmaning eftersom jag aldrig använder make up) och rätt sprayfärg till håret så tror jag att min förvandling gör succé.

Vet inte om jag kan locka mannen att välja någon som på ett eller annat sätt har en koppling till min kändis? Jag äger inte förmågan, har ingen "kvinnlig list" och mannen är omöjlig att styra. Han gör som han har lust. Troligtvis kommer jag inte att få veta vad eller vem han tänker bli förrän samma dag.


Själv kör jag öppna kort och älskar att bolla mina tankar och idéer med alla vänner som har lust att lyssna. Spelar ingen roll att kompisar vet, de ska ändå inte närvara. Festen är i norr, i min hemstad.

Nu återvänder jag till min brainstorming och låter idéerna flöda!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar