måndag 24 februari 2020

Hjälp sökes!


Jag behöver hjälp. Det är inte ofta jag ber eftersom baksidan av att klara sig själv är svårigheten att fråga. Under år av träning så har jag blivit bättre och kanske har jag kommit till den fasen att det känns rimligt att kolla runt när undertecknad stött på hinder.

Är det någon som läser detta blogginlägg som har koll på en revisor?

Jag behöver hjälp med bokslut och deklaration. I ärlighetens namn kan detta uppdrag knappast ta så många timmar. Min omsättning för 2019 är lätthanterlig.


Har fått en bra kontakt men denne revisor finns i Stockholm, skulle gärna vilja anlita någon i den stad jag bor i ... för enkelhetens skull.

Fick ett tips av en vän. Tog kontakt under gårdagen men denna revisor är överhopad med arbete och kan inte ta på sig fler uppdrag. Synd.

Så om DU vet någon som är bra på småföretag, enskild firma med kontant metod, så tipsa gärna. Jag behöver hitta någon så snart som möjligt! Är personen dessutom inte för dyr så blir jag överlycklig. Eller kanske är just DU den jag söker???

Puss & kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar