måndag 15 oktober 2018

En fråga om framtiden


Som gäst fick jag både yoga och besöka en av stadens nya multisporthallar/gym. En tidig morgon och en härlig start.

Vilken lycka att bli inbjuden och att få möta en massa vänliga människor samt se den fina sporthallen. Någon kanske tycker att yoga passar bättre i en studio?

Vissa gånger kanske men andra känns det helt rätt att det finns i samma gemenskap som andra träningsformer, mer lättillgängligt för den oinvigde att prova på.


Blev inspirerad och imponerad över vad jag såg, snygg design och  smart arkitektur. Fräscht. Att jag sen fick gå på en skön och välgörande morgonklass kändes som en present.

Fick frågan om jag är intresserad av att vikariera om någon behöver ersättare? Ja!!! Än är inget bestämt eller så, enbart ett första steg men wow! Behöver träffa ansvarige som försökt nå mig. Dags för mig att återkoppla så vi kan boka in ett möte.

Det här är vad jag vill ... wish me luck!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar