söndag 14 oktober 2018

Sol i mitt ansikte och kärlek i mitt hjärta


Känner mig fulladdad med energi efter en magisk helg. Sommarvarmt, en man som sovit två hela nätter i rad (eller förhoppningsvis tre, nu när du läser detta), kompisfika ute på altanen och en söndagsförmiddag i YOGAHUSET studio.

Gårdagens masterclass var precis vad jag behövde. En efterlängtad lärare som gjorde gästspel och spred sin kärleksfulla värme över oss alla. En klass som hade temat Sadhana - egen hängiven praktik. Vi utgick ifrån Ashtangayogans första serie. Att själv få vara elev, tillsammans med en kär vän var verkligen boost för både kropp och själ.


När jag senare kom hem hade mannen monterat ihop och installerat vårt nyinköpta element (fristående) så att jag kan yoga i min hemmastudio när det blir kyligare. Yes!!! Bara älskar poolhusets alla möjligheter!

En underbart härlig söndag, att bara vara och lapa sol. Få hänga med mannen och en av mina närmaste vänner. Äta god mat och mysa. Bästa, bästa söndagen!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar