onsdag 31 oktober 2018

Hera Hub, ett riktigt smultronställe


Äntligen, äntligen var jag tillbaka om än enbart tillfälligt!?! Att tidigt igår morse få åka iväg för att träffa mina "kollegor", de kreativa och helt magiska kvinnorna (främst ... finns härliga män där också) på Hera Hub. Wow!

Under de månader som mannen varit dålig har jag valt att prioritera honom samt mitt avlönade arbete vilket tyvärr betytt att jag pausat den miljö som ger mig mest input.

Gårdagens Medlemsfrukost passade därför utmärkt att "gästspela" på. Träffa nya och gamla bekanta, få andas in den speciella atmosfären som hubben erbjuder och krama om de jag alltid blir så grymt imponerade av.


Jag vet att jag snart är tillbaka ... kanske inte när men en dag och det räcker för mig. Här kan jag bolla med de andra och i min egen takt växa i min roll som egenföretagare för är det något jag vet så är det: tillsammans är vi starka!

Jag behöver Hera Hub. Här är inga frågor för dumma att ställa och alltid finns det någon som kan stötta och hjälpa när den egna expertisen inte räcker till.

Jag har sååå mycket att lära och kanske kan jag göra livet lättare för någon annan?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar