lördag 28 mars 2020

Hurra, hurra, hurra!


Heja mig för idag fyller jag år! Inte för att det kommer att uppmärksammas så mycket även om födelsedagsbarnet faktiskt fyller hälften av jämt, det är ju coronatider ...

Jag är tacksam över att ha både mannen och Lejonkungen hemma, blir mer familjekänsla. Kanske uppvaktar de med sång eller så skippar de den detaljen och skyller på morgonhesa röster?


Vad jag vet är att sonens ögon kommer att gå i kors. Han stiger enbart upp tillfälligt för att krama om sin mamma innan  den egna sängens lockrop kallar honom tillbaka. Däremot har han lovat att vara dagens middagskock (!!!), vilket innebär att mannen tror att han på något sätt kommer att involveras?

Astronauten (som är hemma hos sig) gillar att laga mat (och är bra på det) medan hans lillebror inte förstår vitsen, detta innebär att oavsett vad Lejonkungen väljer att bjuda på så gör han det med en stor portion kärlek. Jag är beredd på smaksensationer ;) Det kommer att bli en spännande dag på alla sätt och vis.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar