torsdag 5 mars 2020

Långvarig "tålamods träning" ger mig huvudvärk


Vissa dagar är segare än andra, de kräver mer tålamod och tid. Igår hade jag en sådan. Nätverket strulade och den uppladdning som brukar gå relativt fort hängde sig och stampade på samma ställe. Ingenting jag då gjorde spelade någon roll så det enda som i slutänden fungerade var att gilla läget. Acceptera nuet.


Jag steg upp i ottan och höll en företagsklass, en trevlig och mysig timme med eftersnack över en kopp te. När sen disken var fixad och jag städat undan efter oss så åkte jag hem ... utan väska!?
Har aldrig hänt tidigare.

Så istället för att börja arbeta med ny planering så fick jag vända om, åka tillbaka till studion och leta reda på väskan som var ordentligt inlåst i förrådet.


Kanske lärde jag mig något? Eller inte.
"Det du inte har i huvudet får du ta ut i benen" Japp, stämde bra in på gårdagen.

Nu ligger i alla fall veckans video upplagd på Youtube. Check! Och vill du kika på sköna (?) samt välgörande stretch för nacke, axlar, skuldror, bröstrygg samt höfter så klicka på länken nedan.

https://youtu.be/cLwrShgskg4


Ha en bra fredag!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar