torsdag 23 mars 2017

Fick ett svar ...


Igår hände något lustigt. Först fattade jag ingenting för det tog en stund för enkronan att trilla ned. Jag hade fått ett meddelande på messenger och avsändaren förbryllade mig, kände inte riktigt igen namnet. Öppnade meddelandet och läste:

Hej Mia! 
Tack för din spontanansökan. 
Kom gärna in med ett CV eller mejla mig på ... 
Vänliga hälsningar X

Men ... jag har inte sökt något jobb och inte där?


Nu visste jag vem avsändaren var och hjärnan gick på högvarv. Okey, jag har slängt iväg en förfrågan men det var ju länge sen, typ över ett år sedan?

Scrollade upp och läste datumet för min spontanansökan: 2014-12-19 (!!!)
Det var inte igår ... Snabba puckar på det stället. Undrar vad jag ska svara?


Hej svejs


#lärdiglyssnapådinkropp / yogautmaning Dag 20: Somna med kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar