tisdag 28 mars 2017

Hipp, hipp, hurra!


Idag är det min födelsedag! Bara så där, dök den upp igen ... sist var för ett år sedan.

Ingenting speciellt med den, egentligen, födelsedagen alltså förutom att den påminner mig om att jag levt ytterligare ett år.

Oavsett hur gammal jag är på papperet så känner jag mig ytterst sällan just "gammal" ... om jag bortser ifrån vissa tidiga morgnar när jag tittar mig i spegeln haha.


Ålder är endast en siffra på ett papper, det är hur vi mentalt mår och känner oss. Så länge vi mår bra och har hälsan i behåll så finns få gränser, allt eller åtminstone det mesta är möjligt. Nyfikenhet och vilja att lära sig nytt är bra egenskaper att ta till.

Så hipp, hipp, hurra för mig idag! Hur mycket jag än fyller??? Fjorton, tjugofem, fyrtiosju, femtiotvå, sextio eller sjuttiofem ...


Hoppas du med får en härlig dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar