torsdag 9 mars 2017

På önskelistan sol och bad


Semester i sommar? Ja tack säger jag som endast hade en veckas ledighet förra året. Tror jag behöver det. Problemet är att vi fått reda på att vi inte har några semesterdagar att plocka ut.

Men ... jag vill ha semester, behöver vara ledig och bara vara!

Finns en lösning, att ta tjänstledigt utan lön. Antar att det är svaret och det alternativ jag kommer att välja. Ska bara räkna på hur länge jag fixar att vara ledig utan inkomst ...


Tur för mig att jag har en bättre hälft och att jag på så vis inte sitter i sjön. Men det kommer att svida ekonomiskt ... fast å andra sidan kommer jag att vara glad och lycklig!

Enough good - good enough!

Yogautmaning dag 6: Balanser (exempel nedan trädet och krigare 3)
http://josefinesyoga.metromode.se/2017/03/10/lar-dig-lyssna-pa-din-kropp-dag-6-fokusera-med-balanser/




Puss & kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar