tisdag 7 mars 2017

Sömnbrist ...


Lagom mosig och med hjärnan inlindad i bomull steg jag upp igår. Kanske både bra och tur att det var dags för veckans morgonklass på YOGAHUSET? Oerhört skönt att få vakna på det sättet. Pigg igen? Nä tveksamt men trots allt redo att gå till jobbet.

I min yoga utmaning, dag 3 var det dags för halv och/eller hel brygga. En asana som jag skrivit om tidigare, en riktig bröstöppnare. Jag gillar brygga! Och tur för mig så ingick just dessa asanas i morgonklassen. Nice


Om du är sugen på att hänga med i utmaningen:    #lyssna på din kropp
... så hittar du den här:

http://josefinesyoga.metromode.se/2017/03/07/lar-dig-lyssna-pa-din-kropp-dag-3-vakna-med-bryggan/

Häng på!


Kan lova att jag somnade ovaggad igårkväll


Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar