tisdag 21 mars 2017

Så är det snart dags ...


I april "måste" jag ta itu med mina hattar igen eller  jag "bör" göra det om min plan ska kunna förverkligas.


  • Behöver se över de hattar jag har.
  • Behöver tillverka nya ... 
  • Fler sommarkreationer
  • Märka de godkända med "Mias Hattar"

Listan kan göras längre, snart har jag tid att avsätta, att börja bocka av och att skapa. Kanske i elfte timmen? Eller så blir det som en spark i baken att ha mindre tid? En deadline inom räckhåll.


För det här är något jag vill, något jag har planerat men skjutit framför mig. 

Timmen är slagen och det är dags att öppna dörren för att se vad som kan tänkas finnas bakom. Vi får väl se!?

Så om två veckor börjar den allvarsamma leken :) Spännande!


Ha en bra dag

Yogautmaning: #lärdiglyssnapådinkropp Dag 18: Somna med vänster näsborreandning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar