fredag 17 mars 2017

Livsöden då och nu


En av de häftigaste och finaste anledningar till att vara med i #LÄR KÄNNA DIN KROPP (den yogautmaning som jag hunnit ungefär halvvägs genom) är alla unika livsöden och hur kärleksfullt många delar med sig av svåra situationer och sorger.


Jag känner mig oerhört hedrad och ödmjukt respektfull inför dessa fina och vackra människor. Vackra in i själen och så oerhört kloka!

För egen del utvecklas jag kanske mest i de möten vi har via sociala medier, inte lika mycket yogamässigt.


När andra så frikostigt berättar om sina livsöden blir jag berörd och känner stor tacksamhet över allt jag har, min man, mina barn, mina syskon, mina vänner och alla andra underbara människor som finns i min närhet.

Jag mår bra, har egentligen ingenting att klaga på och är en förhållandevis lycklig människa. Hoppas att jag kan bidra med något? Att de andra yogisarna kan ha någon nytta av mig, kanske känna inspiration, bli peppade ... vad som. Jag kan ju bara vara mig själv.


Önskar dig en ljuvlig lördag!


Länk till dagens yogautmaning i #lärkännadinkropp, dag 14: Läka med sång
http://josefinesyoga.metromode.se/2017/03/18/lar-dig-lyssna-pa-din-kropp-dag-14-laka-med-att-sjunga-aum/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar